Irodai adminisztrátor munkalehetőség Hatvanban

PnV Solution Bt.
Hatvan
Bruttó 220 000 Ft - 280 000 Ft / Hónap
2021. 12. 01.


1996 óta létezünk és távközléssel, számítástechnikával, hálózatokkal, hardware/software eszköz értékeítésével és vezeték nélküli hálózattal foglalkozunk.Hatvan első szélessávú internetszolgáltatójaként léptünk piacra 2003-ban.

Követve a technológiák innovációját, hálózatunk folyamatosan fejlesztjük, ezzel egyre több ügyfelünknek tudunk gyors, biztonságos és olcsó internet elérést, telefont és tv-t szolgáltatni.

A fejlesztések miatt egyre nagyobb területen tudjuk kínálni a szolgáltatásaink, jelenleg Hatvan és 26 környező településen is elérhető az összes szolgáltatásunk.

Az új -akár zajos környezetben is működő- nagy sebességű Infinet gerinceszközöknek köszönhetően, gyors és biztonságos megoldásokat tudunk nyújtani az üzleti ügyfeleinknek - szemben a bérelt vonalak áraival de azok töredékéért. 

Feladatok

  • számlák, szerződések kezelése
  • ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • hibajegykezelés
  • számlázás

Elvárások

  • középfokú végzettség

Előnyök

  • tapasztalat
  • jogosítvány
  • angol nyelvtudás
  • pénzügyi ismeretek

Amit kínálunk

  • mobiltelefon
  • laptop

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!