Irodai adminisztrátor munkalehetőség Hatvanban
PnV Solution Bt.
Hatvan
Bruttó 220 000 Ft - 280 000 Ft / Hónap
2021. 12. 01.
1996 óta létezünk és távközléssel, számítástechnikával, hálózatokkal, hardware/software eszköz értékeítésével és vezeték nélküli hálózattal foglalkozunk.Hatvan első szélessávú internetszolgáltatójaként léptünk piacra 2003-ban.
Követve a technológiák innovációját, hálózatunk folyamatosan fejlesztjük, ezzel egyre több ügyfelünknek tudunk gyors, biztonságos és olcsó internet elérést, telefont és tv-t szolgáltatni.
A fejlesztések miatt egyre nagyobb területen tudjuk kínálni a szolgáltatásaink, jelenleg Hatvan és 26 környező településen is elérhető az összes szolgáltatásunk.
Az új -akár zajos környezetben is működő- nagy sebességű Infinet gerinceszközöknek köszönhetően, gyors és biztonságos megoldásokat tudunk nyújtani az üzleti ügyfeleinknek - szemben a bérelt vonalak áraival de azok töredékéért.
Feladatok
- számlák, szerződések kezelése
- ügyfelekkel való kapcsolattartás
- hibajegykezelés
- számlázás
Elvárások
- középfokú végzettség
Előnyök
- tapasztalat
- jogosítvány
- angol nyelvtudás
- pénzügyi ismeretek
Amit kínálunk
- mobiltelefon
- laptop
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Gimnázium
- Szakközépiskola
Szükséges nyelvtudás
- Nem szükséges nyelvtudás
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Fontos tudnivaló
Kizárólag magyar, illetve az EU tagországok állampolgárainak a jelentkezését várjuk. (118/2001. (VI.30.) Kormányrendelet, 2024.10.14. napi módosítása alapján.)