Adminisztráció, irodai munka

Adminisztrációs feladatok elvégzésére kolléganőt keresünk (részmunkaidő) Hatvanban

Munkavégzés helye: Hatvan
2019. 06. 20. 10:50
Jelentkezem

Adminisztrátor pozícióba felvételt hirdetünk, részmunkaidőben.

Munkatapasztalatot nem igénylő, könnyen megtanulható feladatok.

Munkavégzés helye Hatvan vagy igény szerint otthon is végezhető a nagy része, előre megbeszéltek szerint.


Feladatok:

  • Cégügyek intézése, adatrögzítés, kapcsolattartás partnerekkel, kintlévő kollégákkal.

Elvárások:

  • Jó kommunikációs készség, rugalmas, készséges hozzáállás, megbízhatóság

Előnyök:

  • Könnyen megtanulható munkafolyamatok
  • Kidolgozott, profi rendszer segíti a munkát
  • Rugalmas munkaidő
  • A munkafolyamatok nagy része igény szerint otthonról is elvégezhető
  • Céges eszközök (laptop, külön telefon) bíztosított

Amit kínálunk:

  • Családias, kellemes környezet
  • Tiszta, myugodt munkakörülmények
  • Bejelentett munkaviszony
  • Határozatlan munkaszerződés
  • Céges eszközök a munkavégzéshez
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.