Adminisztrációs feladatok elvégzésére kolléganőt keresünk (részmunkaidő) Hatvanban

Eweclo Kft.

Irodai adminisztrátor

Munkavégzés helye: Hatvan

2019. 06. 20.

Adminisztrátor pozícióba felvételt hirdetünk, részmunkaidőben.

Munkatapasztalatot nem igénylő, könnyen megtanulható feladatok.

Munkavégzés helye Hatvan vagy igény szerint otthon is végezhető a nagy része, előre megbeszéltek szerint.

Feladatok

  • Cégügyek intézése, adatrögzítés, kapcsolattartás partnerekkel, kintlévő kollégákkal.

Elvárások

  • Jó kommunikációs készség, rugalmas, készséges hozzáállás, megbízhatóság

Előnyök

  • Könnyen megtanulható munkafolyamatok
  • Kidolgozott, profi rendszer segíti a munkát
  • Rugalmas munkaidő
  • A munkafolyamatok nagy része igény szerint otthonról is elvégezhető
  • Céges eszközök (laptop, külön telefon) bíztosított

Amit kínálunk

  • Családias, kellemes környezet
  • Tiszta, myugodt munkakörülmények
  • Bejelentett munkaviszony
  • Határozatlan munkaszerződés
  • Céges eszközök a munkavégzéshez

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Részmunkaidő 4 óra

Elvárt tapasztalat

  • Nem igényel tapasztalatot

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott